דרעי: "איחוד הצלה – קונצנזוס"

    שלמה בן יוסף No Comments on דרעי: "איחוד הצלה – קונצנזוס"
    17:59
    10.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קורע לב: ארבעה לוחמים נפלו בצפון הרצועה, אחרים נפצעו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר ש"ס, חבר הכנסת אריה דרעי, הגיע היום לביקור במטה הראשי של ארגון "איחוד הצלה" בירושלים. דרעי קיבל סקירה מראשי הארגון על הפעילות הנרחבת ברחבי הארץ, על אלפי מתנדביו הפרוסים מצפון ועד דרום ומוזנקים באמצעות מוקד החירום הארצי (1221) המאויש 24 שעות ביממה, ומעניקים טיפול רפואי ראשוני לכל קריאה, ללא הבדל דת או גזע.

    במהלך הביקור הציגו בפני חה"כ את של האגפים בארגון ב"איחוד הצלה", ובהם האגף הטכנולוגי אשר את פרויקט הדגל שלו – מזוודת חפ"ק מתקדמת ניידת, שפותח לראשונה באופן בלעדי ב"איחוד הצלה" ונותנת מענה מלא להפעלת מערך כוחות באירועים המוניים. כמו כן, ביקר חבר הכנסת דרעי במחסן הלוגיסטי שם הביע דרעי את התפעלותו מהציוד המשוכלל הניתן לכל המתנדבים, כולל רופאים, פרמדיקים וחובשים, המקבלים ציוד אישי מלא בשווה לציוד הקיים באמבולנס, ובכך באירועי חירום שכונני "איחוד הצלה" מגיעים ראשונים למקום האירוע, יכולים הכוננים לתת מענה רפואי ברמה מקצועית גבוהה.

    "הפעילות של ארגון 'איחוד הצלה' היא תרומה אמיתית, חשובה ומשמעותית למדינה". אמר חבר הכנסת דרעי, והוסיף, "למדתי מהסיור שאישי הציבור מכל הסוגים ומכל הסיעות צריכים להתאחד ולעשות הכל כדי לתת למנדבים שנמנים על חלקי העם: יהודים ושאינם יהודים, חרדים, חילונים, ספרדים ואשכנזים, לפעול יחד למען הצלת חיים בישראל. זהו ארגון מיוחד במקצועיותו ומיוחד בפסיפס של הרכב מתנדביו. אעשה הכל כדי שתקבלו את כל העזרה מהממשלה ומהכנסת כדי שתוכלו להמשיך ולפעול בכבוד".

    "לצערי למדתי כעת שלצד הדברים החשובים שאתם עושים, אתם נאלצים להתמודד עם בעיות שונות משונות. זהו דבר בלתי נתפס להבנה איך אנחנו: הכנסת וממשלת ישראל, לא מתגייסים עבורכם הן בהכרה רשמית כארגון מתנדבים לאומי של מדינת ישראל, וכן במימון ובדאגה לכל הסיוע הנדרש כדי שתוכלו לבצע את המשימה", הוסיף.

    בסיום הביקור הודה יו"ר איחוד הצלה, זאב קשש, ליו"ר ש"ס, חבר הכנסת אריה דרעי על העמידה האיתנה לימין הארגון והעניק לו תעודת הוקרה בשם חברי ההנהלה והמתנדבים. קשש ציין כי: "האחדות ב'איחוד הצלה' היא ייחודית ואין לה אח ורע בחברה הישראלית. בראש מעינינו נמצאת המטרה להצלת חיים ואנחנו שואפים להרחיב ולחזק את פעילותינו בכל גווני החברה הישראלית. אין ספק שתמיכתו המרגשת ללא סייג של חבר הכנסת הרב אריה דרעי תיתן לנו חיזוק רב להמשיך עם הפעילות החשובה ומצילת החיים".
    דרעי איחוד הצלה

    דרעי איחוד הצלה

    דרעי איחוד הצלה

    דרעי איחוד הצלה

    דרעי איחוד הצלה



    0 תגובות